Hem ljuva hem

Förstå hur skönt ,vi är hemma bort från all sjukhusmiljö =)


Vi har kommit hem på permis ska tillbaka på måndag för vägning. Nu får vi vara hemma hela familjen =) Så härligt att vara med både Mio och Max =) De e ganska lugnt här hemma Mio sover för de mesta han ska äta var tredje timme annars så sover han. Max e igång som vanligt vårat lilla busfrö =) Han håller på att lära sig gå. Han har som mest nu tagit 8 steg duktiga killen =) På söndag fyller jag 25. Jag har alltid sagt att jag vill ha ett barn innan jag fyller 25 och nu har jag två helt underbart =)

Jag är så lycklig för att vi fått två friska och underbara barn =) Så glad att allt gick så bra trots allt.
Nu väger Mio 2648 g idag.
Nu ska ni få se lite bilder från idag =)

hemma i vaggan


Jag och snuttefilten, som e lika stor som jag ;)





Sötisen Max har hittat boll =)

P&K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad underbart vackra dina små pojkar är, kan förstå att ni är lyckliga.=) Kram från Lisa och Lily

2011-05-28 @ 12:53:06
Postat av: Josse

Vad härligt att ni fått komma hem över helgen! Håller tummarna att han gått upp mycket i vikt tills på måndag. Ha det bra och hoppas du får en rolig födelsedag imorgon!

2011-05-28 @ 20:22:14
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Men vad skönt att ha fått komma hem! :D hoppas att det gått bra idag och att ni får fortsätta ha honom hemma :) vad tycker Max om att ha fått hem lillebror? :) Grattis i efterskott! :D

2011-05-30 @ 22:07:47
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0