Rastlös

Ja nu e de inte länge kvar till de e söndag och då får jag träffa Maxan =) Jag är jätte rastlös just nu vet inte vad jag ska göra. Har varit å promenera här ,men inte blev jag nå mindre rastlös för de. Jag hatar verkligen sjukhus för när vi varit här har vi alltid varit så länge jag vet att de bara e en tid i livet , men just nu e de jobbigt att vara här. Varje dag känns som en vecka. Jag har ju som inget att göra så tänkte skriva lite här tyvärr så e kameran hemma annars hade jag kunna sätta upp bilder , men får göra de sen Tony tar säkert med kameran i morgon så då får han fota.

dom här saknar jag just nu


Kommentarer
Postat av: Emma

Ne okey det förstår jag..

Har dom sagt något om hur länge ni får vara där??

Kram

2011-05-21 @ 21:44:27
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0