UL i sunderbyn.

I går var de Ul i sunderbyn. Bebisen växer som den ska och ligger just nu på 2539 gram. Vi hade bästa läkaren hitils de var en överläkare hon var så trevlig och pratade och förklarade allt hon såg. Sen var hon så snäll så hon gav oss 3 D bilder och en vanlig ultrabild =) Hon trodde inte att jag kommer gå till v 40 hon sa att hon blir förvånad då jag har mycket sammandragningar och magen är stor ,och jag har ju lite för mycket fostervatten. Så vi får se när denna lila bebis vill komma ut.

Jag tänkte bjuda på 3D bilderna jag tycker de e så häftigt =)







visst är de häftig att kunna få se sånhära bilder tänk att den ligger i min mage =)

Kommentarer
Postat av: Josse

Oh vad kul med 3D UL, härligt att bebisen växer som h*n ska och att du ändå gått så här pass långt! Vad spännande att det snart är dax för oss båda... och jag tror du kommer få före mig, kanske några veckor före till och med :) Kram!

2011-05-05 @ 20:37:37
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: johanna

det ser ut som en pojke, är det en gosse?

Grattis en till liten bebis!!

2011-05-06 @ 13:25:59
Postat av: Empan

Men shit, vad häftigt! Kan vem som helst göra ett sådant ultraljud? :)

2011-05-07 @ 21:57:03
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jättekul att få se bäbisen sådär :D



Knut har fått sin plats på Hallonet tror jag, så då får inte Knut och Max gå på samma =/ det var lite trist! Hade varit kul om dom varit på samma avdelning :)

2011-05-08 @ 09:57:00
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0