Lucia

ja då har man firat Lucia å julafton närmar sig med stormsteg....Vi är inte ens klara med allt men de hinns nog...Kan vara lite mysigt å juligt att stressa lite just innan jul. Blev ingen fest i helgen vi hade ingen bv så jag köpte nå cider bara , men hade sån fruktanvärd huvudvärk så de e kvar i kylskåpet. Ja e som lite halv sjuk om man kan säga så e inte helt frisk å inte så sjuk så jag bara liger ner,. Har huvudvärk å hosta. Hoppas detta går över nu vill inte vara så här på julen. Jag fick nån dunder hostmedecin av doktorn men jag börjar typ skaka av den så jag håller nog mig i från den. I dag e de denna tråkiga söndag urch vad jag hatar söndag händer ingenting å den e såå lång dag. Just nu längtar jag till mina brudar kommer till Kalix =) Ska bli så kul jag vill ju gå ut nån av dagarna dom e hemma hoppas vi kan ha ett riktigt party då =)
 
P&K
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0