skriver här

Skriver här några rader....

Tony jobbar mkt å tränar på kvällarna så när barnen lagt sig ser jag oftast tv tills jag somnar. Så blir inte så mkt att sitta vid datorn alls. Om jag går på internet är de oftast på telefonen. I går gjorde vi inte så mkt Max var på dagge å jag å mio mös på här hemma tills vi hämtade Max. I dag ska vi fara till mor och far en sväng jag är i valet och kvalet om jag ska promener dit med Mio de e ju en ganska lång sväng, men jag har gått väldigt lite med Mio och han gillar och åka vagn. De e ju inte så svin kallt i dag så jag får se hur jag gör.

I helgen händer väll de inte så mkt Tony skulle jobba en sväng på lördag så vi får se om jag och Max följer med och åker båt om vi får nån som e barnvakt åt Mio. Jag tänkte mest för Max skull han skulle nog tycka de vore skoj. De e så skönt nu när Tony jobbar i karlsborg så han e inte långt borta och e hemma alla nätter om de inte har nattkörningar.

Snart kommer Tony hem från träning jag ska gå å se vad Mio o Max gör de e tyst och då brukar de vara nå bus på G....

P&K





Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för din kommentar! Oj, fick du det med båda barnen. Det är min största rädsla om vi vill ha ett till barn. Fick du också äta blodtrycksmedicin efteråt?

2012-02-18 @ 12:59:47
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0