Onsdag

Tonys arbetsvecka nu slut. Och han e påväg hem skulle bara förbi storheden innan. Han skulle köpa ett parasoll så vi har till sommaren. Sen när han kommer ska vi hämta Max från dagge och sen ska farmor komma hit å vara barnvakt medan vi sticker mot happis för att köpa emmaljunga scooter vagnen som vi bestält. Hoppas jag blir nöjd med den. =)

De e så skönt när Tony blir ledig blir ju lite ensamt veckorna han jobbar på kvällarna....

Jag har iaf nyss badat å Mio ligger å sussar fortfarande i sin säng han e lite snorvlig. Snart e de dags för lunch när han vaknar.

Nu ska jag ta å passa på att sitta här en stund innan han vaknar.



mercan


mina finaste i badet Mio älskar att bada med storebror


P&K

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja kanske midsommar. Fast jag tror ändå lite tidigare, tror jag. Gissade först på 21 juni, men nu är jag lite osäker ;)



Är ni nöjda med vagnen?

2012-05-18 @ 20:11:03
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: millan

JO jätte nöjda den e så fin bara lära Max stå på ståbrädan nu =)

2012-05-19 @ 10:16:49
URL: http://millvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0