millvall.blogg.se

Här händer de egentligen ingenting...jag har sovit väldigt lite nu den senaste tiden....Beror nog på att jag haft svårt att somna och tjuriga ungar på nätterna. Max vill helt plötsligt leka med leksakerna mitt i natten och Mio vaknar i ett och vill bara ha tutten. Skönt nu när T blir ledig då får jag fylla på sömnkontot litegrann. Hoppas kottarna blir friska också å slipper hostan så kommer de säkert sova bättre.
 
Ja från de ena till de andra...Så beställde jag en skit fin klänning från nelly förhoppningsviis så passar den så jag slipper börja skicka tillbaka och tjorva. ja snart iaf ringer nog T och säger att han börjat åka hemåt och då ska vi sen å äta hos fammo å faffa. Sen vill jag bara krypa ner i soffan under täcket med T och slappa till nån film när vi lagt kottarna.
 
Ja fundera nu på ta tag i facet. funderar frågan e ju om de blir gjort....
 
Ciao P&K
 
inte lätt å få två små troll på samma bild när de springer åt varsitt håll efter typ 100 stycken lyckas jag med denna applåder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0