Pokerkväll

här sitter jag och väntar på att de ska spela klart pokern. jag gick plus i dag de var ju rätt så bra för i går när vi spelade gick jag minus. Väntar på att Tony ska komma oh lägga sig så vi kan se film vi ska se the strangers en rysare vi får hoppas att den inte e så hemsk så jag kan sova. I morgon eller rättare sagt i dag ska vi äta surströmming i stugan med min ma och pa & Tonys ma och pa. Jag äter faktiskt surströmming som är helt otroligt eftersom att jag är rätt kräsen vad de gäller mat, men de e faktisk jätte gott de smakar inte som de luktar. =)  men nu ska jag ta och bädda upp sängen till att börjar med så kanske Tony kommer på ett tag God natt med er å sov gott
Visst e hon söt min lilla flicka =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ah, så söt!

2008-08-23 @ 01:47:59
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Gullunge, jag tänker på dig med!

2008-08-26 @ 19:45:25
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0