Fredag 19 december

Fredag ja nu är det nära snart är de julafton =) Just nu sitter jag vid datorn har nyss tagit mig ett bad och städat lite grann =)  Tony har farit till gymmet , men han kommer nog snart hem =) I kväll händer nog inte så mkt Tony ska fara å spela innebandy så de blir nog tv kväll för min del =) I går sa jag åt Tony att jag ville göra julmumma den 23 blev som sugen när leila gjorde i går på leilas jul =) Så vi får se om de blir nå julmumma =) Jag tänkte ju som inte dricka på ett tag men julmumma räknas väll inte ;)


P & K

Leilas julmumma



Kommentarer
Postat av: moster

Hej gumman :)

Nu har moster en ny blogg :))

Har inte hunnit göra så mycket ännu meeeeeeen d kommer !!!



p&k

2008-12-21 @ 18:26:15
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0