Julklappar

Hej på er nu. Min jul har varit jätte bra. Vi firade jul hos min farmor å farfar med min faster hennes man ma och pa och senare på kvällen kom Tony. Nu ska jag berätta vad jag fick i julklapp =)

* Mobiltelefon av Tony
* Tavlor med ros på.
* skohylla
* hatthylla
* sängkläder
* kokbok
* pengar
* handukar
* Vattenkokare
* myskläder underkläder
* gjutjärnspanna
* prynadskuddar
* spel våghals
* bestick
* fårskinnspäls till bilen
* Glasburk från mitt ljuva hem
* Presentkort Ikea
* Tvätthink för tvättmedel


De var nog allt

Tony har fått en massagedyna av mig och han älskar den, måste säga att de är rena himmelriket å sitta i den och bli masserad hur länge man vill utan kladdig massageolja=)

Hoppas ni haft en god jul =) I dag så har vi ätit julmat igen å suttit å spela spel hos oss =)



Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0