Bättrings vägen

Nu börjar jag bli bättre lite ont då å då i magen, men inte alls sån smärta som tidigare å blöder bara lite grann nu. Å vad skönt de ska bli när allt de onda försvinner helt. Jag hoppas att jag aldrig behöver uppleva en cysta som spricker i gen!  I dag har jag å Tony bara myst i soffan med film å myskläder de har varit jätte mysigt till middag blev de fläskpannkaka gött =) I morgon ska jag också ta de lungt som resten av veckan, men måste en sväng till folkets hus hur ska jag orka ja ja jag måsye ju, men sen är de soffan som gäller i morgon också. Nu ska jag krypa ner i sängen å se disney filmen niko påväg mot stjärnorna med Tony mys pys...

Godnatt på er

P & K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0