less på Idol

ja nu är jag less på idol vecka efter vecka åker bra sångare ut. Nu har alla som kan sjunga åkt ut lleessss......ja man får väll hoppas att de lägger ner idol efter det här året. De blir ju ara sämre å sämre å idoljuryn suger ju.

I dag har jag varit till min mormor och hjälp henne med att göra smörgåstårta fyra stycken så var rätt jobbigt att skära alla saker. I morgon ska vi och äta smörgåstårta blir gott gott.=)

Nuu ska jag bara ta de lungt å mysa med Tony se nån film kanske ha en bra kväll.

P & K


 En bild på min snygging <3

Kommentarer
Postat av: Idas mamma

Vilken FIN bild!

Vad bra du fångat kattens ögon och färgen.

Snyggt!



:)

2008-11-15 @ 16:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0