Lördag

Ja nu har jag nyss vaknat jag vet att jag sovit länge, men de var jätteskönt. Jag vaknade av ambulansen som ryckte ut de kör ju alltid förbi just nedanför vårat fönster. Nu kommer Tony hem han har varit å jobba i luleå. Nu ska jag lägga mig ner å mysa med han ha en bra lördag.

UPPDATE

I dag har vi varit å ätit en god middag hos min mor och far de bjöds på hasselbackare å kyckling till de, å de jag älskar morötter stekta i honung =) Sedan for vi ut å körde lite bil och kom på att vi ska fara å bowla. Jag,Tony och Tonys två bröder for och bowla de var skoj. Nu sitter vi hemma hos oss och de spelar bond jag tänkte nog ta å spela lite poker så jag har nå att göra.

P & K




Zorro och Tindra min sötnosar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0