Jobbigt de här med rubrik...

hello i kväll är de myskväll och tacokväll hos ida å idol såklart. Jag ska ta å gå och bada snart å sminka mig lite känner mig lite som ett levande lik för jag är så blek =) Jag ska ta å gå över till ida gumman vid 4 tiden för vi tänkte börja göra tacos innan alla kommer =)  Ja i dag har man sovit länge för jag och Tony vara å spela poker hos Micke å Tessan i går till typ halv 2 de var skoj, inte att vara uppe så länge utan att spela  =) När jag å tony kom hem såg vi snoken=) de e en gammal serie som jag laddat hem båda somnade när vi skulle veta hur de slutade som vanligt så somnade jag först =)

Nu e de dags att sätta på badvattnet å lägga sig ner å koka sig själv lite

Ha en trevlige dag tjingeling


En bild på min lilla söt gumma ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0