Torsdag i dag !

Nu sitter jag här har just pratat med min älskling i telen. Jaha vad ska man hitta på nu ? Jag ska väll se idol,men de e ju de att det är du är vad du äter (säsongstart) är ju samtidigt som idol skit också alla mina program krockar med varann. I kväll i idol e de ju killarna så man kanske ser du är vad du äter i stället eller så får jag väll blippa lite då å då. =) Och de e lyxfällan i kväll också de får man inte missa =)  Å såklart är de samtidigt som Höök =/

Tony kanske skulle komma hem i morgon om jag har tur =) Om de inte har nå mkt båtar i morgon så kommer han *längtar* =) Nu ska jag ta å lägga mig i sängen å mysa med mina kissar å se lite tv.

ger en släng Puss till Tony PPPUUUUUUSSSSSSSS * Jag älskar dig*

Heippa Heippa
  
Tindra                               &                           Zorro

Kommentarer
Postat av: AnnMary

hihi tack! :D

2008-10-03 @ 15:47:25
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0