Onyttig söndag

heipa i dag så har jag pluggat matte har nämligen prov i morgon =/ vi har också ätit en god middag chilli con carne mumma!!! och nu sitter jag med en chokladkaka i handen apelsinkrokant =) ganska onödigt å onyttigt =) I kväll så e de ensam mamma söker på tv så de ska jag ta å se. Å sen e de säkert nån bra film. Jag sitter å ser jönnson nu på tv alltid lika skoj. Men nu har jag typ inge att göra Tony har farit ut å gå med sin broder elljusspåret. Tony frågade mig i morse om jag ville komma ut å gå. OJ OJ  de ska mycke till innan jag far ut å går i skogen den som lyckas med de gör de bra ! =) Ja jag vet jag e lat ha ha =)
Satt å funderade på emma hon har de säkert jätte härligt i värmen ligger på beachen å solar *avens*

Bjuder på en höstbild


Heipa Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0