Svensso Svensson

hej hej nu har vi sett på svensson svensson mitt *älsklingsprogram* ett sånt liv skulle man ha ett riktigt svensson liv =) å nu sitter vi å se nått humor program på ettan. I går kom mina gardiner jag hade beställt och mina nya fönsterlampor så nu e de fint å mysigt vardagsrummet. Lundberg tonys kompis å rikard tonys bror är här å hälsar på också.

Sitter å längtar till den 25 för då kommer min MOSTER hem gud sååå jag längtar efter hon den bästa mostern man kan ha ! =) 
Nu ska jag ta å krama Tony lite

Ha nu e trevlig Lördag för de ska jag ha.....

Hejs Svejs

heipa heipa

Kommentarer
Postat av: moster

Haha...du e för söt min älskling :) Jag tar med mej kameran så passar vi på att fota lite topmodel bilder på dej :) Å så ska vi ju ut till Kvarnö den 28/9....kuuuul...läääängtar :)) Puss & Kram.

2008-09-15 @ 20:03:39
URL: http://www.gitsys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0