Påsk

Vad har jag gjort under påsken då....

I fredags var vi hos Elin å savvi. Vi grillade å åt de var jätte gott =) Sedan så spelade vi spel, såg talang å drack nått vinglas. De var jätte trevligt =)
I dag så har vi farit ut med skoter till stugan =) Vi har ätit påskmiddag å godis,sett robinson å sedan for vi hem. Inge vidare väder dimma dimma .....
Nu så ska jag bara ta å gå å sovvaa är så trött efter allt skoterkörande å så =)
Tony tänkte spela lite poker så jag kanske igger å tittar tills jag somnar.
I morgon blir de nog bara mys å tv tittande. Sugen att spela Bingo lotto, men Tony verkar inte vilja de får se vad vi gör.
Jag ska ju önska alla mina vänner, nära å kära Glad Påsk
Å hoppas att mina mms konmit fram som jag skickat =)

Nu ska jag ropa på Tindra å Zorro så dom kommer å sover med mig fryser så.....Brrr Brrr

Natti natti

P & K

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tack =)

2009-04-13 @ 01:57:18
URL: http://victoriaekholm.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack, tack! Jadu, hade ingen vinst på trissen, så det blir nog ingen flytt ;) Men annars kanske vi kan spara :D Kommer du med?

2009-04-13 @ 17:08:30
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0