helgen

På lördag åt vi surströmming mumma =) på fredag hade vi de bara lungt,spelade poker hos micke å tessan å jag å tessan vann =) å i går spelade vi Bingo =) Har varit en rolig å lång helg eftersom att de var fest redan på torsdag =) Nu e jag ledig ända till onsdag och de ska bli skönt bara sova ut och ta de lungt. I dag så ska blommorna från balkongen bort de är typ döda så vi ska kasta dom måste bara fixa en svart säck. Sen måste vi å handla lite granna.

Lite bilder från stugan

P & K





Dizel busa med mitt hår tur att man inte e håröm =)




Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad söt hund, vems är det? Vad härligt ni ser ut att ha haft det!

2009-08-24 @ 17:28:15
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: gillasfoto

Ja jag längtar tills ni ska gifta er :)

Oj vad det ska fotas :))

Alltid lika mysigt med bilder från fina Kvarnö.

Ha det gött å hälsa alla :o)

Pussis

moster

2009-08-30 @ 21:17:13
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0