Nytt år snart ...

Snart är de nytt år, och detta har varit ett händelserikt år.

I september 14 fick vi veta att jag var gravid =) De är den bästa och lyckligaste dagen =)
Man väntar och längtar och snart är de inte länge kvar till maj jag tror att de går fort. Jag har redan gått halva gravidteten  =) År 2010 kommer bli ett händelserikt år. Vi e så glada =)
De här är den roligaste och lyckligaste händelsen i år.

Men det har också hänt en tråkig sak i år och de är att min älskade Mormor har gått bort. Jag saknar henne så. Men jag vet att du har de bra, du e med morfar hand i hand.

Jag hoppas att alla får ett bra 2010. Jag tror mitt 2010  kommer bli de lyckligaste året i mitt liv.


P&K





Kommentarer
Postat av: Gillafoto

Ja puss å kram och Gott nytt år på er med, jag tror oxå att det här kommer att bli ett bra år och längtar till den lille kommer :)

Kram

moster-proster ;)

2009-12-31 @ 01:48:37
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0