Bokrea

Ja i dag är de fint väder ute. varit på bokrean på coop köpt två böcker åt mamma hitta ingen åt mig själv.Har gjort matteprov gick väll?...... Vet inte vad jag ska säga brukar ha en känsla om de gått bra eller dåligt,men vet inte alls. Blev inge happis i dag utan blir de i morgon vi hade tvätt å så där i dag. Nu står köttfärsgratängen i ungnen å middag om 10 minuter. Sedan ska jag fara å hälsa på min älskade mormor som ligger på sjukhuset. Träffa Moster å jimmie också kommit hem i dag. Händer mkt ....


P  & K  

Bjuder på en bild från påskfest 2008 hos sia=)

Kommentarer
Postat av: ma

2009-02-26 @ 21:55:51
Postat av: Anonym

va ligger Lucia på sjukhuset ? Hur är det med henne ? hälsa gärna från mig ! :) Kram

2009-02-26 @ 21:57:11
Postat av: Maddiis

De var då jag som skickade förra kommentaren ! :)

2009-02-26 @ 21:57:54
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0