Jag älskar dig Tony

I går var en mysig dag. Jag å Tony åt en jättegod middag på vikingen mumma =) Var verkligen jättegött =)jag älskar dig tony.
 Sedan gick vi över till Ida å henrik å spela spel å sjöng singstar. De var trevligt =) Sen mös vi hela kvällen när vi kom hem ;)

I dag har de varit fullspäckat schema. Jag har måla måla måla och måla blev tvungen att göra de i dag har som inte tid någon annan dag i veckan ska plugga matte å så. Så nu har jag bara sängborden å sängramen kvar som ska bli vitt vitt vitt =) Å så tapetseringen så klart de blir en medaljong fondvägg å så nått annat som jag ej bestämt runt om på väggarna.

Nu ska jag se slutet på mina älsklingfilm Beck

P & K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0