Paj å mys

I går var de mys kväll hos Ida =) Vi åt supergöttans fika, paj, chips,dipp,popcorn,vindruvor mmm =) I dag så har jag baka en paj att ta med till mamma för vi ska äta middag där. Jag har gjort pajen Ida gjorde i går så vi får väll se om den blir lika god =) Jag är inte bra på att baka men jag har gjort ett försök och de ser ut som om jag har lyckas denna gång.=)

Nu så.....Nu ska jag läsa lite bloggar å njuta av min sista lediga dag 

Jag längtar till juli lönetid då ska jag köpa min första systemkamera =) Och Ida å vickan å moster å jimmie får vara mina lärare så jag lär mig fota =)  Jag kommer aldrig bli lika bra som dom, men de e ju bra om jag lär mig hur man tar ett kort =)

P & K






Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas pajen smakade bra :)

2009-07-07 @ 15:40:48
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0