Skönt!

Ja nu e jag trött kan jag säga jobbar mkt nu nu förtjänar jag två dagars ledighet och i dag har jag slutat klockan 12 på dan lite skönt =) Har varit å kika på valparna i dag och i går var jag å fota de små söta liven =)  I dag så vet vi inte vad vi ska göra Tony ska snart dra å träna och jag försöker fortfarande kurrera mig. I dag hade jag velat se wallander,men den var uthyrs skit också=/  Har vilat i dag de var skönt har varit så trött hela tiden när jag inte e helt frisk så de var skönt med en tupplur.

Nu ska jag vänta ma och pa ska komma förbi och hämta nå filmer jag bränt till dom.


P&K


                                Moster å Jimmie har fotat såklart =)

Kommentarer
Postat av: Gillasfoto

Ha en superduper midsommarafton darling :))



Puss

moster :)

2009-06-18 @ 23:59:52
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0