Sön dag

I dag följde jag med ma och pa till happis dom var å handla på maxi å så var de in å köpa värmeljus på Ikea. Sen så blev de tacos middag hos dom å de var skitgött=) Efter middagen for vi å hälsa på savvi å Elin å viktor =)
Nyss så har jag sett ensam mamma söker på tv3.se =) Jag tycker faktiskt att de e de bästa programmet just nu =)

I morgon e planerna att fara till apoteket Tony ska köpa zon för han har nån inflammation i armen.
Just nu e jag så gott som pank 200 kr kvar att leva för...till 27
Men de e ju bra att man e två ;)
Jag fick bara hälften av vad jag brukar få i månaden eftersom att jag bara jobbat en halv månad.=/

Nu ska jag ta å läsa lite bloggar

P & K

;)



Eld från vickans stuga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0