jag i ett nötskal

Jag måste bara få säga att jag har världens underbaraste sambo. Jag älskar dig =) ♥

I dag så har jag klantat till de =/ Hade lämnat min väska i bilen å kupevärmaren på 2000 ,väskan låg alldelens vid kupevärmaren! Jaha nu så har typ nästan alla kort som jag haft i börsen smält =/ Utan bankomatkort =/ Körkortet klarade sig iaf tur de =) Min börs som var vit har blivit brunbränd så måste tvätta den så får man hoppas att den får tillbaka sin färg. De är jag i ett nötskal.

Nu e min underbara å tränar sen ska vi kika på en ny grej till hemmet =)

Jag hade tänkt sminkat mig lite granna så man inte ser ut som ett lik i fejset.
Jag lyssnar på winnerbäck man blir glad av att lyssna på han =)


P & K


Kommentarer
Postat av: Lina -Zooda-

Haha, det kunde gått riktigt illa ;O

2010-02-19 @ 11:43:20
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0