Onsdag

ÅÅ vad jag längtar tills man åker ut med skotern och grillar korv myspys kan de inte bli vår nu ! Solen har ju iaf börjat tittat fram då och då så de närmar väll sig.... Jag har nyss slagit upp ögonen och funderar på om man skulle göra någon nytta dammsuga skulle behövas ser jag=/ Men jag läste en gullig text i går då stod det sähär *dammtussar under sängen är bara änglarnas små tofflor* Så man kanske ska låta änglarnas tofflor vara =)
Jag beställde två väggord i går också men denna gång ska jag inte sätta dom på väggen utan på ett vitt bord ska jag sätta ena och det andra på skötbordets lådor blir nog fint =) I dag så är vi bjudna på middag hos farmor och farfar de är palt på menyn yummie =) Å i dag sla vi ta hem korgen till bebban för farmor har sytt klart tyget till den =) Bild ska jag sätta in så fort jag fått hem den och fixat klart den kommer bli hur fin som helst. Nu städa bort änglarnas tofflor =)


P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0