Ryggbesvär

Ont ont ont i min rygg aj aj aj har haft ont nu i 4 dagar. Tony har maserat och de är skönt, men de onda går över bara för stunden. Sen kommer de tillbaka värst är det i axlarna och svanken. Nu sitter jag å tittar på tv med en kudde bakom ryggen. Snart kommer nog Tony hem han e å tittar på hockey hos min mor och far. Hoppas jag får lite massage i kväll =) Är skönt även om de bara går över för stunden. Hoppas de är varmare i morgon skulle behöva gå på nån promenad kan vara bra för ryggen.


Nu så ska jag titta lite tv och mysa med kissarna =)


P & K








Kommentarer
Postat av: ......

vad roligt att ha fått lyssna på hjärtljuden, vad låg dom på??

Om du har ont i ryggen försök att röra på dig! Gå ut och gå en stund även fast det är kallt det gör kroppen friskare det blir bara sämre för ryggen är att bara ligga still hela tiden då blir du stel och får aj aj aj.



hoppas det snart blir bättre med ryggen!!

2010-01-07 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0