shoppande och bakande =)

Ja, i går var vi till haparanda och shoppa =) Vi har nu köpt en barnvagn och en andra massa saker till bejbisen på barnens hus och Ikea. Tur att vi hade mamma och pappa med oss på barnens hus =) Vi köpte på barnens hus barnvagnen och en andra massa saker och då hjälpte pappa oss att pruta =) Jag visste inte att man kunde pruta på såna här ställen, tänkte att man bara kunde de på typ antik affärer el något. Iaf så köpte vi en emmaljunga kombi vagn, ett vagn täcke, två kuddar, en till vagnen och en till spjällsängen,sängkläder, skötbädd, vagnleksak och en skötväska. Vi fick pruta 1500 kr av killen på barnens hus de var verkligen bra =) Eftersom man köper för ganska mycket så kan man tydligen prova pruta och de gick =)  På ikea köpte vi nån filt ,en kudde till mig och ett spjälsängstäcke till bejbisen, en nattlampa och lite plastskedar och matset till bejbisen.


I dag har vi bakat jag och mamma, kärleksmums och bullar, så nu har vi fika i frysen, vilket är ganska ovanligt eftersom jag inte är en hejare på att baka. =)

De är det vi har sysslat med i helgen här kommer några bilder





Bullar





Kärleksmums

V 24   Jag är så lycklig







Kommentarer
Postat av: Faster

Hej

Vad gott det ser ut!

2010-02-01 @ 09:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0