Frulle

Har vaknat för en timme sen. Har dukat fram frukost å datorn på köksbordet. Nu e bebisen i gång som den alltid är efter jag ätit någonting =) Den gör kullerbyttor i magen =) I dag ska jag ta å dammsuga tycker jag skriver de alltid att jag ska dammsuga, men när man har två kissar som drar sand ur lådan hela tiden så måste man. Känns i bland som att man är på en sand strand inne på toan.

Solen skiner i dag också härligt =) Hade kunnat ta en sväng med bilen, men den ska in på lagning i dag å fixa lite små fel på den. Jag riskerar inte å ta en promenad då pajar min rygg senare på dagen. Ska kanske gå ut med kissarna på balkongen en sväng. =)

ända nackdelen med att solen lyser in genom fönstrerna är att man ser hur skitiga fönstrerna är. Så bäst att dra ner persiennerna så ser man inte hur de egentligen ser ut. De tråkigaste jag vet är att putsa fönstrerna särskilt när de är tre glas fönster. 

Nu ska man koppla i dammsugan


P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0