Onsdag 3 mars

Min rygg aj aj aj jag har så ont i den. La mig ner i sängen en stund för att vila den med datorn i famnen. 
Tony har fått jobb i luleå ett år framåt och det känns bra sen efter ett år så kan han få förlängt de känns ju jätte bra. Nu ska han först jobba 6 veckor 7-17 och så kommer han hem alla dagar när han slutar jobbar =) Sen efter de jobbar han på viscaria jobbar en vecka ledig en. då blir de lite ensamt eftersom då sover Tony på båten veckorna han jobbar.

 I dag går vi in i vecka 29 och nu börjar man tänka på förlossningen mer och mer jag iaf. Är inter nervös ännu men de kommer väll senare. Mår annars hur bra som helst =)

I dag kom inte mina ord heller i morgon ska jag ringa å fråga vars dom e har väntat i 3 veckor nu!

Ska se vad man ska hitta på nu tills Tony kommer hemåt.

P & K


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att han fått jobb, skönt att veta att man har en fast inkomst!! :)



Kan tänka mig att det blir jobbig då han är borta en hel vecka i streck men du får tänka på att du sen får ha honom hemma en vecka i streck :)

Det kommer säkert gå bra.. Är nog en vane sak tror jag

2010-03-03 @ 18:17:27
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0