v 30 jag hinner inte med

I går gick jag in i v 30 shit vad tiden går fort =) Jag längtar samtidigt som jag börjar bli lite nervös. Jag har de lite jobbigt i svanken, de strälar som ner baksidan av benet ända till knävecket. De gör fruktansvärt ont jag hoppas att de snart går över.

I dag så ska jag fara till miroi å skriva på nå papper och sen ska jag till försäkringskassan. Hoppas de kommer dom papper jag väntar på med posten i dag som jag ska lämna till försäkringskassan så skulle jag kunna göra allt på samma gång. Sen har jag inga mera planer på listan. Nu hade jag tänkt mysa med mina kissar sen måste jag bädda sängen å fixa mitt fejs å sen fara.

P & K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0