början på veckan

Ja vad händer här då? I går kom Tony hem en sväng och vi han med att gå på skyltsöndagen en sväng, men var inte alls kul de var svinkallt. Vi var och köpt tre bodysar och Max och en tomteluva =) Han behöver bodysar han växer typ ur alla kläder hela tiden. Har vikt undan ännu mer kläder nu som blivit för små.

Sen var vi bara hemma och mös på innan Tony for mot jobbet igen.

I dag så e vi hos mor och far å hälsar på här bjuds de på stekt lax potatis å spenat till middag. De är mums =) Jag älskar lax =)

Jag längtar till veckan för då ska jag å Ida baka de blir skoj =) Ida e proffs på att baka och jag e amatör så de blir nog bra =)

ja nu ska jag kika om jag hittar nån bild på ma och pas dator på världens sötaste unge =)






Jag hitta en

P&K

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Vilken gullig bild när han skrattar :D

2010-12-02 @ 22:38:17
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0