Godmorgon fredag =)

I dag så vaknade jag å Max först kl halv 2. Och då tog jag han till min säng gav tutten och han somnade direkt, var så mysigt:) Sen så vaknade han kl halv 6 å då vill han ha mat. Så gav han de å sen låg han å prata i en halvtimme och efter de somnade vi =)  Sen har vi klivit upp kl kvart över 9. Max har sovit lite efter maten sen har vi busat på. Tony e påväg hem han e i töre nu så snart här. I dag ska vi fara å hälsa på Maxs farmor å farfar och senare i dag äta hos Maxs mormor å morfar.

I kväll e de idol så då måste man väll köpa något gott. Å vad e jag beroende av jo chips =)

Man måste väll ta å dammsuga i dag katterna drar sand ur lådan hela tiden snart e de en sandstrand i toan.
Å så ska vi å rösta i dag.


Ja nu ska jag göra mig lite klar. Byta kläder jag har fortfarande nattlinne på mig å mys byxor härligt =)

Nu har Max somna i gymmet han blev trött av att gympa.

P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0