lördag-söndag

I dag så målar Tony hemma. Så då tänkte jag att jag promenerar till ma och pa med Max, han brukar sova så gött i vagnen och de tar ca 50 minuter å gå dit. Men i dag har inte Max somnat i vagnen han har pratat å tjorvat och när vi just kom fram så somna han typ 1 minut och sen har han varit vaken. Han har ätit halv 2 så nu sover han gott. Hoppas han sover nån timme för i går sov han bara typ 20 minuter å vakna å 20 minuter igen. Så han var jätte trött på kvällen. Mange. sofie å Elias var förbi å hälsa på och senare på kvällen kom savvi å han spelade pingis med Tony. Jag satt å så nån film å åt godis =) I dag e de söndag å de blir nog kioskmat i dag lutar de åt =) Gott , men sen mår man nog illla =7

I morgon ska jag ringa kommun å sunderbyn. Måste boka om tid åt Max å tänkte säga åt kommunen att jag kan börja vikka varannan vecka då Tony inte jobbar.

Nu ska jag ta å ta en bloggrunda pch sen på en timme ska vi nog beställa mat

P&K

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0