Söndag

I dag så kommer Tony hem =) Han stannar till i morgon hemma de e så skönt att ha honom hemma. Vi ska äta middag hos mor och far de blir potatisgratäng och kött =)

Magen växer för varje dag och jag hinner inte riktigt med. Sockarna å skona är jätte jobbigt å få på sig känns som att man inte får luft. Tony brukar få hjälpa mig när han e hemma =) Än så länge har jag sammandragninga å lite ont i magen då och då, men de släpper som tur e. Och jag har inte tryck under höger sida under bröstet utan vänster och då e de ingen fara. Försöker ta de lugnt så gått de går när man e ensam och Tony e å jobbar.

Max har lärt sig stå själv i dag utan stöd dröjer nog inte länge innan han tar några steg utan stöd. =) Min duktiga pojke =)

Nu ska jag ta å titta lite bloggar medan min mamma busar med Max.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0