tapetsering

Här hemma tapetseras de på vindan. De e min pappa och Tony som håller på. De blir snyggt ni ska få se bild sen. I morgon fortsätter tapetseringen. Pappa har hjälpt Tony tapetsera i trappen där de e lite besvärligt. Hoppas Tony hinner klart i morgon så man får städa upp. Vi måste också fara på tippen med ett lass skrot från garaget och så innan Tony börjar jobba.

Dom här tapetserna är de som sitter på väggarna där uppe nu. Blir så snyggt. =)

Jag ska ta de lungt nu i soffan tills Tony kommer ner från vindan. Skulle vilja se nån film i kväll å mysa. Jag har så sammandragningar hela tiden. Magen växer tycker jag för varje dag som går. går snart in i v 33 på tisdag. I morgon e de dags för BM besök igen så nu håller jag tummarna för att alla prover ser bra ut och blodtryket ligger spm de ska.


P&K

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0