v 34

Ja då var man redan inne i v 34 de går sjuk fort nu känns de som. Har jättemycket sammandragningar och ont tänkte ringa förlossningen i dag som de ville att jag gjorde om jag har mycket ont och mycket sammansragningar, men jag la mig ned och vila ett tag och de släppte lite grann så i kväll ska Tony massera min rygg som bränner för att jag har så ont så hoppas jag att jag kan sova i natt och att de onda släpper. Annars måste jag ringa å höra med dom om de vill att jag kommer in eller vad de säger.

BM besök i morgon å vårstädning står på schemat,min mamma kommer hit hon ska putsa fönstrerna och så för jag ska ju ta de lugnt så hon å Tony ska städa å jag hjälpa till lite granna.

Max han är helt vild han e snabb också vår lilla busunge han utvecklas för varje dag som går och lär sig nå nytt varje dag =)



bus bus bus



tjocka jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0