han står.

Nu har Max börjat varje kväll att ställa sig upp i sin säng så fort man lägger honom. i går la jag han ner ca 20 gånger. Han e jätte trött när jag lägger honom. lägger honom ner på sidan han blundar och man hinner bara stänga dörren har han vänt sig och dragit upp sig och står upp å pratar. Man måte gå in till han också då för mitt i allt så kan han släppa taget å så ramlar han bakåt. Jag hoppas han snart slutar att stå upp i sängen.....när vi lägger han iaf.

i dag har Tony kommit hem så blir å fara å äta palt hos min farmor mumma.
åå jag e sugen på tårta jämt =)måste fråga Tony om de blir nån tårta åt mig i kväll ;)

bejbisen sparkar i magen hela tiden myysss. liten mage har man också fått. 


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Näe, hoppas verkligen inte att bäbisen tittar ut lika tidigt som Max! Den får ju gärna hålla sig inne tills det är 2 veckor kvar :)



Hur gåre för dig då? Får du må bra?

2011-01-18 @ 18:57:56
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Josse

Haha det går över, när Frida lärde sig att stå så blev hon besatt av det. Stå stå stå, men när de märker att de kan det så är det inte lika "kul" längre :) Sen underlättar det ju när de kan sätta sig ner själv också haha!

2011-01-18 @ 19:01:34
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0