Söndag

Har inte hunnit blogga på ett tag har haft fullt upp. När Tony e å jobbar hinner jag typ inte sitta här nånting.
Magen växer å växer och man känner rörelser å sparkar där inne hela tiden =). Nu börjar man känna sig lite klumpig. Tror magen kommer bli större den här gången än när jag vänta Max eftersom att jag tycker jag fått mage så fort.

I dag har vi iaf fått mamma och pappas köksbord eftersom att hon köpte ett nytt. Eller nytt å nytt de var ett gustaviansk köksbord från blocket. Ett sånt ska jag också ha så småningom, men tills jag har råd å vi har fixat allt där uppe å fixat Max rum så får de vänta ett tag. De vi fick var ett ek bord och sex stycken stolar så nu ryms man om de kommer många på besök. =) De passar väldigt bra i köket. =)

Till veckan kommer vårat biljardbord som Tony å hans bror beställt de ska vara på överväningen. De blir nog fint när de e klart. Tony ska bygga en bardisk där också när han blir ledig. Så till nästa helg så ska dom spela biljard ,kasta pil å så kanske vi skulle spela poker. De blir roligt att ha ett riktigt biljard bord hemma de e synd bara att jag inte e nå bra å spela, men jag får träna.

Nu ska jag ta en bloggrunda.....

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0