skriva nån rad

Hinner typ aldrig blogga....

Men någon rad hinner jag skriva då Tony kommer hem. De e sällan barnen sover samtidigt dom liksom avlöser varandra =) Tony är hemma hela helgen så skönt. Så i morgon ska vi väll fara ut någonstans och så kanske grilla till middag. I kväll ska vi mysa å se film och så ska jag ta mig ett bad. de e mkt att göra när Tony inte hemma. Han jobbar ju på ett jobb så han sover ju inte alltid hemma och jobbar en hel vecka, men sen är han ju ledig efter det en vecka. =) Så när han kommer hem får jag passa på att bada å göra såt som e svårt med två barn i huset.

De e helt underbart att ha barn. Får vara med varje dag å se när dom lär sig rulla runt, åla, sitta, krypa ,stå, gå å prata.

Nu så e de snart dags för kvällsmat för Max del. så ska avrunda

P&K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0