Fredag den 3

Fredag i dag =) hinner inte blogga så mkt nu för tiden. Man byter blöja och matar hela tiden =) De e så mysigt med bebis =) Maxan e också i gång hela dagarna han lär sig nå nytt varje dag goungen =) I dag ska Max fara ut till stugan till hans mormor och morfar och så sova där till i morgon gud vad jag kommer sakna sötisen. Vi tänkte grilla i dag med Tony brorsor och de tänkte nog basta och spela biljard.

Mio ligger här brevid mig på soffan och sover och Max sover i våran säng han var så trött så han får vila nu. Sen tänkte vi ta den nya vagnen och promenera i väg till savvi och Elin för felicia fyllde år i går.

Nu tänkte jag lägga ut lite bilder....













Så nu har jag laddat upp lite bilder kommentera gärna

P&K

Kommentarer
Postat av: Moster Gilla

Jisses så lik Morfar Peter på den översta bilden !

Hoppas ni har det bra, vi kommer ju snart :)



kraaam :))

2011-06-03 @ 13:04:30
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo han blev inlagd :(

Han är så söt Mio. Sitter med bilderna från din grav ännu och försöker putsa på dem när jag har tid, men är så mycket hinna med när jag jobbar heltid också..

2011-06-06 @ 23:24:43
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0