bulle i ungnen


V28


Vi var på tillväxt ultra och bebisen vägen nu 1200 g de var roligt att se den man såg så bra på ul. Man såg hur handen peta på näsan och vi hade nog världens bästa läkare i går. Hon förklara allt hela tiden och berättade vad man såg och vad hon gjorde =) Den växer helt normalt bebisen.=)

I går promenerade jag till mor och far med Max. Jag kan säga att de känns som f-n i ryggen de värker hela tiden. Jag har jätte ont i ryggen hela tiden ,men annars mår jag hur bra som helst =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad du är söt med din mage. Jag är så glad för eran skull, tänk att snart får ni ett till litet underverk. Jag tror att det kommer gå bra den här gången, du ser ut att må så bra och jag känner som på mig att eran lilla inte kommer få lika dramatisk entre till världen som världens finaste Max fick. =) Kram från Lisa & Lily

2011-03-18 @ 22:31:33
Postat av: Milla

Tack tack Lisa =) Kramar*

2011-03-19 @ 14:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0