I dag

I dag så har Tony farit till luleå för en stund sen och kika på en syskonvagn vi hittat på blocket. De e oandvänd så den e ju fin. Jag stannade hos mamma och pappa med Max eftersom vi ska äta middag här. Magen växer å växer och nu väger jag 60 kilo. Bebisen trycker mot mina revben hela tiden så har lite ont de e skönare att ligga ner än att sitta. Jag tror att jag är större nu än jag var med Max när han kom. Jag vägde mer då när Max kom ,men då hade jag ju samlat på mig så mycket vatten i samband med min havandeskapförgiftning och jag var ju så svullen.

Jag mår annars bra. Mådde lite illa i går men de beror väll på allt jag trycker i mig som godis,chips glass ,mackor mm.
Jag har svårt att ta på mig mina skor undviker dom som man måste knyta känns som att man knappt får luft när man böjer sig ner =)

Max har sovit i eget rum nu några dar och jag kan säga att de inte går strålande bra. Han vaknar varje natt vid 12 och e jätte ledsen står upp i sängen och gråter och har svårt att somna om då så då får han krypa ner med oss. Och då sover han gött igen. Det går säkert bättre å bättre ju mer han sover i sitt rum. Han somnar hur bra som helst när vi läggar han iaf.

Har som inte så mycket bilder på ma och pas dator så de får bli bilder här nån annan gång har med kameran i dag så ska fota sen när Max vilat klart =)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0