hej

Ja nu var de ett tag sen jag skrev här igen. jag har antingen inte tid eller så vilar jag så fort Max vilar för att de e viktigt att jag tar de lugnt. I går var vi i Luleå för att köpa lite kläder åt Max å åt bebisen. De e så roligt att shoppa bebis kläder man vill bara köpa allt så man får hejda sig. Vi köpte också blomkrukor, kikade vilka trädgårdsmöbler vi vill ha och hittade ett på Jula som vi nog ska köpa. 

De var lite jobbigt att åka till luleå i varje gupp fick jag typ ont , men pappa körde lungt i guppen. Min rygg har jag fruktansvärt ont i och jag som trodde de skulle gå över att sova, men sängen våran e nog för mjuk jag får bara ondare får väll sova på soffan nån natt och se om de blir bättre. Efter middagen ska vi och hälsa på savvi å Elin å barnen. Och i dag blir de fläskpannkaka till middag. Nu ska jag ta de lugnt å lägga mig på ryggen ;) i soffan =)

p&k 

har fotat lite grann så ska slänga upp nån bild kanske i kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0