hemma

Nu har jag varit hemma sen måndag med Max och i morgon bär de av mot sunderbyn igen och Tony blir hemma. Jag ska iaf ha med mig bärbara datorn så de inte blir så långtråkigt.  De går framåt för Mio iaf i dag hade han gått upp 35 gram och andningen ligger bra. Hoppas han börjar äta bättre å bättre så vi snart får komma hem.

Bjuder på lite bilder







Nu ska jag snart bada Max och sen lägga mig å vila med honom gud vad jag kommer sakna honom men jag ska fara hem söndag så kommer nog Tony att avlösa mig om vi inte alla får fara hem.

Kommentarer
Postat av: Gillasfoto

Grattis till er från moster proster i umeå :))

Han e ju väldigt lik Max och på den sista bilden ser han ut som en liten "gammal gubbe" ;)

Hoppas allt går bra och att ni får komma hem snart så ses vi i sommar.



Kram

moster.

2011-05-18 @ 15:53:57
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0