s- byn

Nu e jag i sunderbyn Tony skjusade hit mig i morse. Jag tog med mig datorn nu så jag inte blir rastlös. Hoppas den här sjukhustiden snart är över. Mio går upp i vikt nu e han uppe i sin födelsevikt. Nu när han går upp i vikt blir han starkare. Jag blir här hos Mio till söndag då kommer min ma och pa å hämta mig och Tony stannar här. Max kommer också hit en sväng på söndag. =) Längtar tills vi alla kan vara tillsammans hemma.

De e jobbigt när man inte vet hur länge man ska vara här. Men jag hoppas att vi e hemma till nästa helg iaf de tror jag vi är.

Jag har glömt kameran hemma så jag har inga nya bilder härifrån

Men bjuder på bilder av Maxan ;) Saknar han jätte mycket



Kommentarer
Postat av: Katta

Hej på er hoppas att ni får snart komma hem har en liten present till Mio.

2011-05-19 @ 14:58:16
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Vad trist att vara iväg från Max =/ jag har aldrig sovit borta en natt från Knut, så jag förstår dig precis! Hoppas att Mio blir starkare och får komma hem snart :)

2011-05-20 @ 01:04:32
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0