Tisdag

I dag blev de korvsoppa till middag =) Jag har verkligen tagit de lugnt i dag legat å sovit en timme och bara varit. I dag har jag inte alls haft ont i magen och ryggen känner jag bara av lite grann nu när jag sätter mig ner. Går in i v 35 i dag=) De känns som att de går så fort fortfarande. I morgon e de dags för UL och den här gången blir de i sunderbyn så i morgon kl 11 blir de att vara där och kolla hur bebisen växer å så. Max ska vara hos sin farmor å farfar i morgon när vi ska dit. =) Nu håller Tony på att räfsa han e verkligen underbar =) Jag älskar han så himla mycket bättre kille finns inte. <3 

 I morgon börjar Tony jobba, men han e andra båt denna vecka betyder att han bara behöver jobba när de behövs två båtar och då har han ordinarie arbetstid varje dag 7-12 förutom på helgen så de betyder nog att han kan komma hem och vara hemma i helgen förhoppningsvis. Och på måndag ska han kompa eftersom han fyller år. Blir inte något stort kalas. Jag ska baka en marängtårta hade jag tänkte och sen köper vi nå fika för jag hinner nog inte baka nå.

Nu ska jag kika lite på äntligen hemma och sen ska jag krama världens bästa kille. Vårat lilla charmtroll sover så gott längtar tills han vaknar i morgon så jag får krama om han också världens sötaste killar har jag ;)






 P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0