jag har inte dött e bara sjuk.

Just nu har jag legat på sjukhus en vecka å ma och pa har lånat min dator, å jag har inte orka sitta på stationära och blogga. De var så att en dag kände jag mig tungandad efter att jag haft 40 grader feber och sjuk. Jag åkte in på akuten och där efter röntgen och alla prover så hade jag drabbats av dubbelsidig lunginflammation och blev inlagd på Iva där har jag legat ca en vecka. Har fått syrgas å antibiotika. Nu så äter jag fortfarande antibiotika och är sjukskriven till sista september. I morgon ska jag på efterkontroll med provtagning, röntgen och läkarbesök. Känner mig bättre å bättre är nästan milla igen. Men fortfarande ska jag bara vila, men jag fuskar lite grann. Nu är ungarna sjuka också fast de e bara snoriga och Mio e rosslig men bara förkylningar. Hoppas de blir friska snart.
Nu ska jag bara ta de lungt Ton är helt underbar som tar hand om barnen eftersom jag inte får lyfta eller anstränga mig. Han lagar mat å sköter allt hemma. Jag älskar dig så mkt.


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hoppas att du piggnat på dig nu! När vi sågs tyckte jag att du såg så skör ut. Hur länge fick du stanna på tvåan? :)

2011-09-25 @ 09:24:00
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0