18 JUNI

Hinner hända massa grejer mellan gångerna jag skriver här...

Mio har kryper på överallt har börjat gå riktigt fort också hinner inte efter han han e överallt. han har börjar ställa sig upp också en dag stod han bara vid grinden till trappen å skratta.. he he de e så roligt längtar till han börjar gå =) Den 27 juni ska vi på prematur kontroll med Mio blir roligt höra vad dom säger har utvecklas så myket sen dom sist såg han = ) Sen efter de dan efter åker vi till lycksele med Mange å Sofie å barnen sen på kvällen kommer Savvi å Elin å barnen. De blir roligt å kika runt där å umgås. Så i dag ska vi äta sill å potätter å tunnbröd =)

måste säga att jag längtar till Ida å henriks bebis kommer snart snart... Var å hälsa på i går å fick känna så mkt sparkar så mysigt =)


bjuder på bilder



Den har one pseis eller hurr de nu stavas har min mammas jobbarkompis sytt.













P&K

Kommentarer
Postat av: katarina öqvist

go ungar !!

2012-06-19 @ 21:40:49
Postat av: katarina öqvist

go ungar !!

2012-06-19 @ 21:40:54
Postat av: millan

Ja visst e dom :)

2012-06-21 @ 16:35:50
URL: http://millvall.blogg.se
Postat av: Ida

Gullungar! En sån body med bilar på, som Mio har på sig, har Leon också fått :)

Ja jag ville inte skriva allt för detaljerat om förlossningen, men det var ju kul att lyckan framgick :)

2012-07-11 @ 00:00:54
URL: http://storasysteryster.blogg.se
Postat av: Ida

Klart det är sköldpaddor. Haha, jag är lite puckad :P

2012-07-18 @ 00:18:58
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0